Scauri no és un poble ni bonic ni lleig, però té la seva pròpia gràcia. És aquí on es muda la Victòria als anys setanta, amb la Mara. Hi ha qui diu que l’ha adoptada, hi ha qui diu que l’ha raptada. Es diuen tantes coses... Ningú al poble no entén la Victòria, però, alhora, la gent se’n sent atreta.
Un dia, la Victòria apareix morta a la banyera. El poble ho accepta, perquè sap entendre les desgràcies, i calla. Però la Lea Russo, no. La Lea és advocada, té un marit, dues filles i una vida plena d’obligacions. Sempre ha estat fascinada per la Victòria, per això es proposarà entendre qui era de debò.
La Lea descobrirà les passions, les inquietuds, les veritats i els enigmes, els silencis del present i els ressons del passat: tot es mou sempre, tot pot canviar sempre. A Qui diu i qui calla res no està quiet.
DISPONIBLE A PARTIR DEL 3 DE SETEMBRE 2025
Data de disponibilitat:
Autor/a: Chiara Valerio Núm. col·lecció: 60 Pàgines: 208 ISBN: 9788417353674 Format: 14 x 22 cm Enquadernació: Rústica Traductor: Sara Serrano Coberta: Simon Davis
Chiara Valerio (Scauri, Laci, 1978) és escriptora, editora, directora artística i locutora de ràdio. Ha publicat obres d’assaig, novel·les i contes. Qui diu i qui calla és la seva primera novel·la traduïda al català.